Mataji Dreamworks

ONLINE Yogalessen, bedrijfsyoga en massages in Rotterdam

Ontdek de kracht van Yoga

Bewustwording, ontspanning en innerlijke rust

Yoga is voor alle leeftijden en voor iedereen geschikt. Mataji Dreamworks biedt Yogalessen voor verschillende doelgroepen. De lessen worden gegeven in groepsverband. Individuele lessen (zoals bijvoorbeeld aan huis) zijn ook mogelijk. Daarnaast kunt u een workshop Yoga boeken en bieden wij Yoga voor bedrijven aan.


"Yoga is the journey of the self, through the self, to the self."

The Bhagavad Gita

Online LIVE Yogalessen

Dagelijks Dagstart en Yogapauze

voor je teamleden die thuis werken | voor het gevoel van saamhorigheid
voor de nodige ontspanning en beweging

Bel 06 - 2414 5299


De lessen worden verzorgd door Bedrijfsyoga RIjnmond

5 dagen per week

3 lessen per dag

Één tot drie keer per dag een Yogales
Dagstart 8:00-8:30 | Yogapauze 11:30-12:00 | Yogales 17:00-18:00

MEER INFO




Aspecten van Yoga zijn Hatha Yoga (lichaamsoefeningen), ademhalingsoefeningen (Pranayama) en ontspanning en meditatie

Hatha Yoga

Hatha Yoga is een klassieke Yogavorm, waarin het evenwicht tussen inspanning en ontspanning centraal staat. In een hatha Yogales wisselen verschillende houdingen elkaar af. Er wordt geoefend vanuit een naar binnen gerichte aandacht. Door deze rustige meditatieve houding is er ruimte om waar te nemen wat zich van binnen voordoet en te ontspannen. Fysieke en mentale grenzen worden op een zachte manier opgezocht en verruimd, wat zorgt voor een groter, innerlijk draagvermogen en meer vitaliteit.

Ademhaling

Ademhalingsoefeningen (Pranayama) hebben tot doel het uitbreiden en beheersen van de ademhaling. Zo wordt geleerd om de natuurlijke ademhaling terug te vinden. Dit is de basis voor een goede lichamelijke en geestelijke gezondheid. Een volledige ademhaling zorgt voor nieuwe energie, schone luchtwegen, maakt de organen gezond en brengt rust en verdieping.

Ontspanning en meditatie

Tijdens de ontspanningsoefeningen wordt men bewust van spanning in verschillende delen van het wezen. Het bewustworden en observeren hiervan is een eerste stap om tot verdiepte ontspanning te komen.
Bij het mediteren leer je om naar de innerlijke stilte te gaan om van hieruit de concentratie of aandacht te richten.